wtorek, 23 kwietnia 2013

2 tygodnie..

Cześć ;) !
Dzisiaj 23 kwietnia, wtorek.. Za 2 tygodnie będę już po pierwszej pisemnej maturze. Nadal to do mnie nie dociera, kiedy to zleciało? Jeszcze niedawno stresowałam się egzaminem gimnazjalnym, później dostaniem do Liceum.. A tak niedawno było zakończenie drugiej klasy, świetne wakacje, poznanie masy nowych ludzi,nie myślałam w ogóle o maturze.. No bo przecież jeszcze rok, tyle czasu!
Do tego studniówka, ferie.. Kiedy to zleciało, ludzie! Przytłacza mnie jak ten czas pędzi, nie potrafię nad nim zapanować. Nawet nie zdążyłam zaplanować sobie najdłuższych wakacji, a tu już w piątek rano będziemy żegnać się z liceum. I zaczynać nowy, dorosły etap w życiu.
Ahh, tak mnie wzięło ;)

Już miałam dawno temu dodać notkę, ale jak na złość obydwa aparaty mi się zepsuły. Nie mam pojęcia co się z nimi stało..

Wczoraj zamówiłam sobie skórzaną spódniczkę i białą bluzkę z kołnierzykiem ( Ostatnio przyszła mi piękna z baskinką, z cekinowym kołnierzem - ale za duża.. )

Niestety nie stać mnie na zakupy ze sklepów internetowych, więc szukałam "jak najtaniej" ;)
Myślę, że to idealny zestaw na maturki czy na zakończenie roku..
Do tego zwykłe czarne bądź czerwone szpileczki..







AA i dzisiaj przyszły do mnie zwykłe botki ażurkowe.. Niestety z moim małym rozmiarem jest duuży problem z kupnem butów. Jedne wysokie już mam i są świetne. Dlatego zdecydowałam się na krótkie, w beżowym kolorze.
Firma; W.Potocki 



Lecę na dwór poczytać książkę i poopalać troszkę buźkę ;)
Do następnego!
(Może recenzja z keratynowego prostowania włosów :> ? )





1 komentarz:

  1. Witaj :)
    Pragnę Cię poinformować, że nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award!
    Po więcej szczegółów zapraszam na mojego bloga -> http://beckie-brown.blogspot.com
    POZDRAWIAM ✿

    OdpowiedzUsuń