niedziela, 14 kwietnia 2013

Sunny sunday


Obudziło mnie dzisiaj słoneczko, w końcu wiosna pełną parą :) !
Weekend niespecjalny, za 3 tygodnie maturą, więc trzeba sobie potrafić odmówić imprez ;) Wszystko się odbije przez 4 miesięczne wakacje, aaaah! Jakie macie plany? Ja zamierzam cały czerwiec leniuchować, a później spiąć się i iść/jechać do pracy :)


Wczoraj wybrałam się na zdjęcia z koleżanką, bez żadnych stylistek, makijażystek, wizażystek.. i efekty mi się podobają, naturalnie, wiosennie :)


Tak tak, znów ta bluzka.. ale jakoś uwielbiam ją. Jest luźna, przewiewna i w ładnym kolorze :)
Tregginsy z Bershki, a buciki, które kupiłam już dawno i chyba się do nich przekonałam w końcu!


Marynarka również z Bershki.. uwielbiam ją <3 !






Uciekam na spacerek i wracam znów do nauki.. bleh :(



Miłego dnia!


3 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia, naturalne i wiosenne;)
    szkoda tylko, że nie większe;)

    może wzajemna obserwacja?;)

    zapraszam http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy kliknąć i są większe! :) Dziękuje bardzo i już dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnyy clog:)zapraszam do siebie:) http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń