wtorek, 9 kwietnia 2013

Zaczynam!



Długo zastanawiałam się czy założyć bloga," nie mam na to czasu, jest tyle blogów, po co mi to ?" :D Ale czytając różne blogi, które tak właściwie nie zachęcają żadnym ciekawym tekstem, tylko zwykłymi zdjęciami czy tzw. " stylówkami" a mają masę komentarzy, odwiedzin, popularność, to pomyślałam sobie, że przecież to nie takie trudne!

Sama nie wiem co bym tu mogła pisać.. Na pewno znajdą się recenzje kosmetyków, najczęściej tych do włosów, bo można powiedzieć, że jestem włosomaniaczką. Z pewnością ubrania, dodatki, buty, które kupuję na ogół w internecie.. Co jeszcze? Z czasem może zestawy, jak bardziej wkręcę się w wir mody i blogowania. Ale to wszystko wyjdzie w praniu ;)


Na początek może się przedstawię.
Megamialo - skąd ta nazwa ;) ? Megami - z japońskiego oznacza 'bogini' już dawno spodobała mi się ta nazwa i często jej używam. A ALO? Nic prostszego jak czytając od tyłu 'Ola' .. witam wszystkich ;) !
W tym roku zdaję maturę, ahh.. jak w tym roku? To przecież za niecały miesiąc! Więc po będę miała masę wolnego czasu na pisanie bloga, zakupy, zdjęcia i masę innych fajnych rzeczy :)


Zostawiam Was z pierwszą notką i mam nadzieję, że "do następnego" ! :)

Zdjęcie cyknięte na szybko, takie patriotyczne :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz