wtorek, 9 kwietnia 2013

Kurteczka !





Już od jakiegoś czasu szukałam kurteczki na wiosnę, przejrzałam sklepy i portal aukcyjny, ale tam ceny albo z kosmosu albo standardowe ekoskórki czy ramoneski. Ja szukałam czegoś z kapturem, troszkę porządniejszego, a nie tylko "do pokazania się". Natknęłam się na stronę www.preska24.pl i znalazłam IDEALNA kurtkę, taką jakiej szukałam. A co najważniejsze cena bardzo przyzwoita - tylko 99 zł!
Teraz jedynym problemem jest kolor.. bo jest ich aż 5 !
Najbardziej skłaniam się ku kurteczce w koloże beżowym, prezentuje się genialnie i pasowała by do wielu stylizacji.
Ale również zaciekawiła mnie czerwień, która może spodobać się wielu dziewczynom, a szczególnie tym, które lubią zwracać na siebie uwagę :)



A ta stylizacja mnie powaliła, nie dość, że dziewczyna śliczna to wszystko idealnie do siebie pasuje.
Ale biel chyba nie jest dla mnie :>
Za to miętowe tregginsy wczoraj trafiły do mojej szafy! :)




Dobrej nocy! :)
Ja uciekam poczytać lekturę i czekam na Piotra Żyłę u Wojewódzkiego.. żeby troszkę sobie poprawić humor :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz